Instalacja i obsługa techniczna Haier Hw C70tve Service jest procesem, który należy przeprowadzić, aby móc korzystać z tego urządzenia w pełni. Instrukcja instalacji i obsługi technicznej zawiera wszystkie informacje potrzebne do prawidłowego zainstalowania, uruchomienia i obsługi sprzętu. Instrukcja zawiera informacje dotyczące wszystkich komponentów sprzętu, w tym jego montażu, połączeń sieciowych i konfiguracji. Instrukcja instalacji i obsługi technicznej Haier Hw C70tve Service zawiera także informacje na temat sposobu korzystania z urządzenia, w tym wyświetlania, przesyłania i wyświetlania obrazu. Instrukcja instalacji i obsługi technicznej Haier Hw C70tve Service jest konieczna, aby móc w pełni korzystać z tego urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja instalacji i obsługi technicznej Haier Hw C70tve Service
ProduktPralki ładowane od frontu31011192777HW120-B14979-SHW120-B14979Front Loading Washing MachinesCEAAJUE00energy_class:AfilterAttr:12filterAttr:1400filterAttr:60filterAttr:A
- Strona główna
- Pranie
- Pralki ładowane od frontu
- HW120-B14979
HW120-B14979
Pralki ładowane od frontu I-Pro Seria 7
- Wprowadzenie
- Specyfikacje techniczne
- Dokumentacja
- To może Cię zainteresować
I-Pro Seria 7
Pralki Haier I-Pro Seria 7 zostały stworzone, aby zapewnić profesjonalne rezultaty prania w zaciszu własnego domu. Każda z ich funkcji została zaprojektowana tak, by poprawić wydajność, jednocześnie zmniejszając hałas, zużycie energii, oszczędzając Twój czas, a nawet umożliwiając precyzyjne ustawienie długości trwania cyklu prania. Dlatego Haier I-Pro Seria 7 to naprawdę seria dla tych, którzy wymagają najwyższej jakości rezultatów w krótkim czasie i bez żadnych kompromisów.
Nawet najbardziej delikatne materiały będą stale wyglądały jak nowe
Powierzchnia tego bębna pralki firmy Haier jest zaprojektowana w taki sposób, aby nawet najdelikatniejsze materiały pozostawały w idealnym stanie, niezależnie od tego, ile razy zostały wyprane. Specjalne wypustki w kształcie „poduszeczek” umożliwiają delikatne prześlizgiwanie się tkaniny po powierzchni bębna podczas jego obrotów; tkanina nigdy się nie zaczepia, co mogłoby powodować pogorszenie jej jakości.
Profesjonalna pielęgnacja ubrań w Twoim domu
Funkcja Refresh umożliwia oczyszczenie delikatnych tkanin w wysoce skuteczny sposób. Dzięki wykorzystaniu technologii mikropary możesz cieszyć się świeżym zapachem ubrań wolnych od drobnego kurzu i alergenów. Jednocześnie zredukujesz zagniecenia w zaledwie 20 minut – bez użycia detergentu. com/haier/static/custom/products/families-and-triples/11_5873. jpg" alt="Kolejna innowacja oświetleniowa firmy Haier"/>
Kolejna innowacja oświetleniowa firmy Haier
Nie musisz już szukać zgubionych skarpetek – dzięki praktycznemu oświetleniu wnętrza bębna możesz łatwo wkładać i wyjmować pranie, nie martwiąc się, że coś przeoczysz. com/haier/static/custom/products/families-and-triples/777_5430. jpg" alt="Czystsza pralka oznacza czystsze pranie"/>
Czystsza pralka oznacza czystsze pranie
Innowacyjna technologia ABT marki Haier to skuteczne rozwiązanie zabezpieczające szufladę na detergenty i kołnierz bębna przed szkodliwymi drobnoustrojami. ABT usuwa do 99, 7% zarazków. Dzięki tej technologii Twoja pralka pozostanie czysta, a Ty bez przeszkód będziesz mógł cieszyć się świeżym praniem wolnym od szkodliwych bakterii. com/haier/static/custom/products/families-and-triples/777_5431. jpg" alt="Wyższy poziom technologii prania"/>
Wyższy poziom technologii prania
Ta pralka firmy Haier wykorzystuje wewnętrzną cyfrową wagę do ważenia prania, a następnie automatycznie dostosowuje zużycie wody i czas trwania cyklu do ilości prania. Urządzenie oblicza optymalne ustawienia w zależności od ciężaru każdego wkładu, zapewniając doskonałe rezultaty i minimalne zużycie energii dzięki silnikowi Direct Motion. Kolejne inteligentne rozwiązanie firmy Haier, które naprawdę robi różnicę. com/haier/static/custom/products/families-and-triples/777_5433. jpg" alt="Pełną parą naprzód, aby lepiej usuwać plamy "/>
Pełną parą naprzód, aby lepiej usuwać plamy
Ta sprytna funkcja w pralkach firmy Haier powoduje rozprowadzenie pary i detergentu wewnątrz bębna, co rozluźnia włókna tkanin i pomaga w usuwaniu uporczywych zanieczyszczeń i plam. Ale to jeszcze nie wszystko – działanie pary sprawia również, że prasowanie jest o wiele łatwiejsze, a nawet zupełnie niepotrzebne, co pozwala Ci zachować więcej czasu na to, co kochasz!
Czyszczenie urządzenia zapewniające bardziej higieniczne pranie
Niezwykle użyteczna funkcja Smart Dual Spray firmy Haier to system automatycznego czyszczenia pralki, aktywowany na zakończenie każdego cyklu. Oprócz tego, że zapewnia on bardziej higieniczne pranie, dodatkowo na długie lata zwiększa trwałość Twojej pralki!
15 lat gwarancji na silnik Direct Motion*
Direct Motion marki Haier to bezpaskowy silnik zawieszony bezpośrednio w osi bębna, co znacznie redukuje hałas I wibracje podczas prania. To innowacyjne rozwiązanie gwarantuje zwiększoną trwałość – z gwarancją na 15 lat.
* certyfikat wydawany jest po rejestracji na stronie gwarancje. pl
Elastyczny czas prania
Funkcja i-Time marki Haier umożliwia precyzyjne dostosowanie długości cyklu z dokładnością do 5 minut, dzięki czemu możesz skrócić lub wydłużyć czas prania w zależności od Twoich potrzeb. com/haier/static/custom/products/families-and-triples/777_5426. jpg" alt="Krótsze pranie oznacza, że masz więcej czasu na to, co kochasz! "/>
Krótsze pranie oznacza, że masz więcej czasu na to, co kochasz!
Urządzenia firmy Haier o pojemności 12 kg umożliwiają pranie większych ilości za jednym razem, zapewniając oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na to, co kochasz. Dzięki większej ilości miejsca w bębnie możesz zmniejszyć liczbę wykonywanych rocznie cykli prania nawet o 73 cykle w porównaniu do standardowej pralki o pojemności 8 kg – co pomaga również zaoszczędzić energię i wodę!
Nazwa produktu / Kod handlowy
HW120-B14979
Kod kreskowy
6921081586624
Zabudowa/wolnostojące
Wolnostojąca
Maksymalna prędkość wirowania (obr. /min)
1400
Opóźnienie startu
Tak (do 24 h)
Klasa efektywności wirowania
B
Ważone zużycie energii – 100 cykli, Eko 40-60
54
Czas trwania programu (pełny załadunek)
3:58
Poziom hałasu wirowanie EN 60704-3
69
Wysokość produktu w opakowaniu (mm)
890
Szerokość produktu w opakowaniu (mm)
653
Wysokość produktu w opakowaniu (mm)
714
Nazwa produktu / Kod handlowy
HW120-B14979
Kod kreskowy
6921081586624
Zabudowa/wolnostojące
Wolnostojąca
Maksymalna prędkość wirowania (obr. /min)
1400
Opóźnienie startu
Tak (do 24 h)
Klasa efektywności wirowania
B
Ważone zużycie energii – 100 cykli, Eko 40-60
54
Czas trwania programu (pełny załadunek)
3:58
Poziom hałasu wirowanie EN 60704-3
69
Wysokość produktu w opakowaniu (mm)
890
Szerokość produktu w opakowaniu (mm)
653
Wysokość produktu w opakowaniu (mm)
714
To może Cię zainteresować
Pralki ładowane od frontu I-Pro Seria 7
Pralki ładowane od frontu I-Pro Seria 7
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy technicznej w zakresie użytkowania lub konserwacji urządzeń Haier? Skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy. Zadzwoń pod unikalny numer dla całej Polski* 801081314 - 22 5851111 lub skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy (przed telefonem upewnij się, że masz pod ręką numer seryjny znajdujący się na produkcie i datę zakupu).
*Koszt połączenia według stawek operatora
FAQ - Najczęściej zadawane pytania:
W trosce o jakość naszych produktów oraz bezpieczeństwo kierowców i pasażerów przeprowadzamy akcje przywoławcze mające na celu usunięcie potencjalnych nieprawidłowości. Sprawdź czy twój samochód podlega akcji przywoławczej i wpisz numer VIN swojego pojazdu w naszej wyszukiwarce.
Program Hyundai Assistance to jeden z elementów 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów i jest to gwarancja profesjonalnej pomocy specjalistów w sytuacji awarii auta lub jego unieruchomienia, wypadku, czy kradzieży.
Skorzystaj z Centrum Pomocy
Aby skorzystać z pomocy assistance wystarczy telefon do Centrum Pomocy
Hyundai Assistance Centrum udziela pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
+ 48 22 205 51 25
Dowiedz się więcej o Assistance.
Bluelink®
Dzięki usługom Bluelink®, każdy model Hyundai ma wszechstronne możliwości łączności z funkcją rozpoznawania mowy online oraz szeroką gamą rozwiązań, które czynią jazdę łatwiejszą i przyjemniejszą.
Kontroluj swój samochód dzięki aplikacji w Twoim smartfonie lub za pomocą poleceń głosowych. Oprócz wielu sprytnych funkcji, którymi można sterować za pomocą aplikacji Bluelink, system nawigacji obejmuje również bezpłatną trzyletnią subskrypcję usług LIVE firmy Hyundai, która zawiera informacje w czasie rzeczywistym o ruchu drogowym, parkingach lub stacjach ładowania.
Dowiedz się więcej o Bluelink®.
Ozon ma silne właściwości utleniające i biobójcze. Jego użycie zapewnia czystość mikrobiologiczną i sterylność, zabezpieczając samochody Hyundai przed zagrażającymi zdrowiu mikroorganizmami i wirusami. Ozonowaniu poddawane jest wnętrze samochodu Podczas ozonowania wnętrza samochodu dezynfekowany jest również układ wentylacji i klimatyzacji, zapewniając kompleksowe bezpieczeństwo użytkowania.
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie naszych Klientów, w obliczu pandemii koronawirusa SARS-CoV-2, Hyundai Motor Poland wprowadza we wszystkich salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai w Polsce procedurę dezynfekcji samochodów przez ozonowanie.
Salony i serwisy Autoryzowanych Dealerów Hyundai stosują najwyższe standardy czystości w trosce o higienę i zdrowie Klientów. Samochody nowe, używane oraz samochody wyjeżdżające z serwisu są dezynfekowane tuż przed wydaniem Klientowi.
Dezynfekcji przez ozonowanie poddawane są:
- Samochody nowe przed wydaniem Klientowi
- Samochody używane przed wydaniem Klientowi
- Samochody Klientów po każdej usłudze serwisowej, która tego wymaga.
W Hyundaiu troszczymy się o środowisko naturalne i staramy się, aby zarówno nasze samochody jak i ich eksploatacja miały minimalny wpływ na środowisko naturalne. Mamy również na uwadze dobro i interes naszych Klientów, dlatego już na etapie projektowania dążymy do tego, aby nasze samochody były zarówno ekologiczne jak i ekonomiczne.
Zestawienie emisji CO2 samochodów Hyundai
Zestawienie zużycia paliwa i emisji CO2 zawierające dane wszystkich nowych samochodów osobowych jest również dostępne nieodpłatnie u każdego Autoryzowanego Dealera Hyundai. Przypominamy, że na zużycie paliwa przez samochód znaczący wpływa ma styl jazdy kierowcy oraz warunki drogowe.
Co oznaczają skróty NEDC, WLTP i RDE? I o co chodzi w nowej normie emisji spalin EURO 6d-TEMP? Poniżej wytłumaczymy Państwu najważniejsze pojęcia:
EURO 6c i EURO 6d-TEMP
Od momentu wprowadzenia procedury WLTP obowiązującą w Unii Europejskiej normą emisji spalin jest EURO 6c. Była ona wprowadzana stopniowo i od 1 września 2018 będzie obowiązywała dla wszystkich nowych pojazdów. Jednak kupujący samochód marki Hyundai już w tym dniu będą mieli pojazd, który spełnia wymagania następnej, jeszcze ostrzejszej normy emisji - EURO 6d-TEMP. Obejmuje ona dodatkowo test emisji spalin RDE (pomiar substancji szkodliwych w trakcie normalnej eksploatacji) i obowiązuje wszystkich producentów od 1 września 2019.
NEDC
Jeszcze do niedawna istotne z punktu widzenia oznakowania i dopuszczenia pojazdów mechanicznych wartości zużycia i paliwa i emisji spalin były określane znormalizowaną metodą badania NEDC ("Nowy Europejski Cykl Jazdy"). W tym celu pojazdy na laboratoryjnym stanowisku kontrolnym z rolkami odbywały ok. 20-minutową symulowaną jazdę w mieście i poza miastem. Jednak ze względu na mało realistyczne parametry testu mierzone wartości są często znacznie niższe niż osiągane podczas rzeczywistej jazdy. Dlatego od września 2017 obowiązuje nowo opracowany cykl badania WLTP.
WLTP
"Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure" (ogólnoświatowa znormalizowana procedura badań lekkich pojazdów) WLTP stanowi od września 2017 obowiązującą metodę określania emisji spalin (substancje szkodliwe i CO2) i zużycia paliwa (wzgl. prądu) przez pojazdy. W odróżnieniu od procedury NEDC pozwala ona uzyskać realistyczne wartości przyspieszenia i prędkości. Ponadto w pomiarach uwzględnia się wszystkie warianty silnika i skrzyni biegów danego pojazdu oraz możliwy wpływ wyposażenia dodatkowego.
RDE
Badanie RDE pozwala określić zachowanie pojazdu, jeżeli chodzi o emisję spalin w trakcie rzeczywistej jazdy ("Real Driving Emissions"). W tym celu danym pojazdem jeździ się, przyspiesza i hamuje na drogach publicznych - i to w podziale na ruch miejski, na drogach poza miastem i autostradach. Zamontowany przy rurze wydechowej mobilny przyrząd do pomiaru emisji spalin mierzy zawartość cząstek stałych i stężenie substancji szkodliwych.
5 lat gwarancji bez limitu kilometrów wyraża nasze zaangażowanie w oferowanie najwyższej jakości i świetnej obsługi. Klient Końcowy to każdy klient indywidualny, firma lub inny podmiot, który kupuje nowy pojazd marki Hyundai od Autoryzowanego Dealera Hyundai, nieprzeznaczony do późniejszej odsprzedaży lub, pojazd Hyundai pierwotnie zakupiony w salonie Autoryzowanych Dealaerów Hyundai przez klienta indywidualnego, firmę lub inny podmiot, nieprzeznaczony do odsprzedaży.
Dowiedz się więcej o gwarancji.
Podobnie jak w pojazdach każdej marki, montaż haka holowniczego w samochodach Hyundai jest uzależniony od przypisanego do danego egzemplarza świadectwa homologacji (CoC), a także od jego fabrycznej kompletacji, a zwłaszcza przystosowania cyfrowej instalacji elektrycznej do montażu okablowania haka.
Dopuszczenie homologacyjne do ciągnięcia przyczep można zweryfikować na tabliczce znamionowej w sekcji dotyczącej dopuszczalnej masy całkowitej zespołu pojazdów. Puste pole na tabliczce znamionowej, określające dopuszczalną masę całkowitą zespołu pojazdów, oznacza, że pojazd nie jest przystosowany do montażu haka holowniczego. Dane na tabliczce znamionowej muszą posiadać wartości zgodne z wydaną do danego egzemplarza homologacją pojazdu (dokument CoC). W pojazdach już wyprodukowanych nie istnieje żadna możliwość zmiany raz przypisanych do danego samochodu danych homologacyjnych.
Jeżeli pojazd posiada dopuszczenie do montażu haka holowniczego, ale nie ma przystosowania cyfrowej instalacji elektrycznej do montażu okablowania haka, może nie być możliwości zamontowania oryginalnej wiązki elektrycznej.
W przypadku wątpliwości informacje i pomoc uzyskasz w każdej Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai lub kontaktując się przez formularz z Centrum Obsługi Klienta Hyundai Motor Poland.
Przypominamy, że Hyundai, w trosce o komfort i bezpieczeństwo użytkowników, zaleca stosowanie wyłącznie oryginalnych części i akcesoriów – montaż elementów nieoryginalnych może powodować utratę fabrycznej gwarancji lub skutkować problemami w prawidłowym funkcjonowaniu systemów elektronicznych pojazdu.
Uprzejmie informujemy o możliwości odpłatnego wydania przez Hyundai Motor Poland Sp. z o. o. następujących dokumentów:
(konwersja ciężarowy na osobowy potwierdzona przez ASO Hyundai)
(liczba siedzeń, norma emisji spalin, masy pojazdu itp. )
W celu złożenia wniosku o wydanie dokumentu, należy przesłać na adres email: homologacja@hyundai. pl
Po analizie wniosku Klient otrzymuje informację o możliwości przygotowania dokumentacji i czasie trwania usługi. O wydanie powyższych dokumentów może wystąpić tylko właściciel pojazdu albo upoważniona przez niego osoba. Hyundai Motor Poland nie wydaje duplikatów świadectw zgodności dla pojazdów zakupionych jako nowe poza terenem Unii Europejskiej. Opłata za wydanie każdego z dokumentów wynosi 240, 00 zł z VAT.
Wysyłka dokumentów możliwa tylko na adresy korespondencyjne na terenie Polski.
Znajdź instrukcję obsługi dla swojego modelu Hyundai. Poznaj praktyczne informacje na temat obsługi Twojego samochodu i wybranych systemów multimedialnych. Instrukcję możesz pobrac jako plik, wyświetalać online na ekranie swojego urządzenia lub wydrukować. Aby odnaleźć instrukcję obsługi dla Twojego modelu Hyundai, zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki.
Karta ratownicza to ujednolicony schemat pojazdu, który jest łatwy do odczytania dla służb ratowniczych, dzięki czemu może skrócić czas akcji ratowniczej nawet o 30%.
Karta ratownicza przedstawia wzmocnienia konstrukcji pojazdu. Znajduje się w niej także rozkład kluczowych instalacji auta. Informacje te pomagają zespołowi ratowniczemu z maksymalną prędkością wydostać pasażerów z pojazdu. Kiedy dochodzi do groźnego wypadku, liczy się szybka i sprawna akcja ratownicza, dlatego każda sekunda jest niezwykle ważna. Wyposaż swój pojazd w kartę ratowniczą. Zostaw ratownikom informacje jak najszybciej wydostać Ciebie i pasażerów z pojazdu. com/pl/serwis/serwis/dla-klientow-hyundai/karty-ratownicze. html" target="_blank">Znajdź kartę ratowniczą dla Twojego pojazdu.
Dokładne i aktualne mapy mają kluczowe znaczenie dla wbudowanego systemu nawigacyjnego. Program Lifetime MapCare zapewnia spełnienie oczekiwań i zadowolenie klienta wygodnie podróżującego samochodem. Dzięki na bieżąco aktualizowanym mapom, kierowca samochodu Hyundai może zaoszczędzić dużo czasu oraz cieszyć się nowymi funkcjami zwiększającymi komfort. Aktualizacja map to bardzo atrakcyjna oferta dostępna dla modeli Hyundai produkowanych od 2010 roku w Europie i wyposażonych w fabryczny system nawigacyjny.
Aktualizacja map nawigacyjnych.
Sieć dróg zmienia się dynamicznie, dlatego Hyundai oferuje najlepsze rozwiązania nawigacyjne. Już teraz możesz samodzielnie dokonać aktualizacji map za pomocą łatwych instrukcji obrazkowych dostępnych na Globalnym Portalu Aktualizacji Map. Na portalu znajdziesz także powiadomienia o najnowszych aktualizacjach map nawigacyjnych.
Wybierając olej do swojego pojazdu, w coraz większym stopniu kierujemy się troską o zrównoważony rozwój i środowisko. Duża część konsumentów deklaruje troskę o środowisko i coraz częściej oczekuje od marek oferty zrównoważonych produktów i usług. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom oferujemy naszym Klientom bardziej zrównoważoną alternatywę.
Dowiedz się więcej o neutralnych emisyjnie olejach silnikowych Shell.
Troska o środowisko
Jesteśmy jednym z największych producentów samochodów na świecie i wiemy, że spoczywa na nas odpowiedzialność za otoczenie, w którym żyjemy oraz za jego przyszłość. Ekologia to dla Hyundaia jeden z priorytetów, którym kierujemy się we wszystkich naszych działaniach, obejmujących cały cykl życia samochodu. Począwszy od planowania produktu na poziomie globalnym, a skończywszy na utylizacji pojazdów dążymy do zminimalizowania wpływu na środowisko.
Recycling a środowisko
Zgodnie z tą ideą, wszystkie nowe Hyundaie spełniają wymogi dyrektywy 2005/64/EC regulującej recycling pojazdów. Nasze samochody są zaprojektowane tak, aby ich eksploatacja oraz utylizacja minimalizowała ilość wytwarzanych odpadów i miała jak najmniejszy wpływ na środowisko. Sama utylizacja przeprowadza jest zgodnie z najwyższymi wymogami ochrony środowiska, w sposób profesjonalny i bezpieczny.
Gwarantowana możliwość recyklingu
Zapewniamy sieć bezpłatnego odbioru do utylizacji i utylizacji pojazdów wycofanych do eksploatacji, która gwarantuje naszym klientom przyjęcie samochodu bez dodatkowych opłat, dzięki czemu właściciel samochodu nie ponosi kosztu opłaty utylizacyjnej. Dotyczy to również samochodów po kolizji, jednak warunkiem przyjęcia przez stację jest kompletność samochodu. Korzystając z usług koncesjonowanych stacji demontażu, otrzymają Państwo zaświadczenie umożliwiające wyrejestrowanie pojazdu oraz wypowiedzenie umowy ubezpieczenia. com/eu/dam/downloads/pl/serwis/Lista-stacji-demontazu-2022. pdf" title="Pobierz" target="_blank">Lista stacji demontażu 2022
Artykuł 33. 1. rozporządzenia REACH (Rozporządzenie WE nr 1907/2006) ma na celu umożliwienie klientom będącym odbiorcami dostarczanych wyrobów, zastosowanie odpowiednich środków zarządzania ryzykiem, które mogą wynikać z obecności w wyrobach substancji wzbudzających szczególnie duże obawy (SVHC). Można je znaleźć na aktualnej liście kandydackiej substancji oczekujących na pozwolenie, w celu zapewnienia bezpiecznego stosowania tych wyrobów.
Hyundai Motor Company popiera ogólne cele rozporządzenia REACH, a w szczególności Artykułu 33, gdyż są one zgodne z naszym własnym zaangażowaniem do promowania odpowiedzialnej produkcji, obsługi i użytkowania naszych wyrobów.
Identyfikacja SVHC
Zgodnie z naszą najlepszą wiedzą, opartą na informacjach otrzymanych od naszych dostawców oraz na naszych własnych danych dotyczących wyrobów, substancje występujące w artykułach składowych w stężeniu powyżej 0, 1% wag. to te, które podano w „Tabeli SVHC” dotyczącej konkretnego pojazdu/części.
Szczegółowa informacja na temat bezpiecznego użytkowania artykułów zawierających SVHC
Jeżeli dotyczy, do „Tabeli SVHC” związanej z konkretnym artykułem, dołączana jest szczegółowa informacja na temat bezpiecznego użytkowania pojazdu/części zawierająca substancje z listy kandydackiej.
Ogólna informacja na temat bezpiecznego użytkowania artykułów
Do każdego pojazdu Hyundai Motor Company dołączona jest instrukcja obsługi, która zawiera informacje dla właściciela/użytkownika na temat bezpiecznego użytkowania pojazdu. Informacje Hyundai Motor Company dotyczące napraw i serwisowania pojazdów oraz oryginalnych części również zawierają informacje dla personelu technicznego na temat bezpiecznego stosowania.
Jeżeli w częściach pojazdu obecne są substancje z listy kandydackiej podane w „Tabeli SVHC” dotyczącej konkretnego pojazdu, to są one zastosowane w taki sposób, który ogranicza do minimum potencjalne narażenie klientów na ich oddziaływanie i pozwala wykluczyć niebezpieczeństwo dla ludzi lub środowiska, o ile pojazd i jego części są używane zgodnie z przeznaczeniem, a wszelkie naprawy, serwis i obsługa techniczna są przeprowadzane zgodnie z instrukcjami technicznymi opisującymi te czynności oraz standardowymi dobrymi praktykami w branży.
Pojazd wycofany z eksploatacji może zostać legalnie zutylizowany tylko w Unii Europejskiej w autoryzowanym zakładzie utylizacji (ATF). Części pojazdu należy utylizować zgodnie z lokalnie obowiązującymi przepisami i wytycznymi władz lokalnych.
W celu uzyskania informacji o REACH dotyczącej Twojego pojazdu lub części, zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Hyundai poprzez formularz kontaktowy.